Press "Enter" to skip to content

Posete Burberry si o poveste cu stil

Toate fashionistele au auzit de, chiar purtat, articolele marca Burberry, in special renumitele genti din piele burberry. Stim cu totii ca acest material a fost intotdeauna apreciat, si astazi este la fel de admirat pentru calitatile incontestabile, impermeabilitate, rezistenta la rupere, frig sau vant.

Burberry promoveaza stilul clasic prin excelenta!

Insa povestea lui este cel putin la fel de interesanta precum articolele sale, bogata in detalii si evenimente memorabile. Compania a fost fondata in 1856 de tanarul britanic Thomas Burberry, in Hempshire,Anglia. La aceea vreme, Burberry era doar un ucenic in comertul cu medicamente, dar apoi a inceput sa devina interesat de industria modei si s-a specializat in realizarea tinutelor casual. In 1895, Burberry, a inventat Tielocken precedesorul trenciului care a fost purtat de ofiterii britanici in timpul unui razboi din aceea perioada. In 1901, s-a inventat logul ce continea cavalerul ecvestru care continea si latinescul „Prorsum” ce inseamna „inainte” si a fost inregistrat ca marca.

Datorita reputatiei pe care o aveau materiale folosite de Burberry, produsele lor, erau alese de aventurierii sfarsitul sec. al- XIX-lea si inceputul sec. al – XX-lea. Astfel, aviatorii si pilotii de baloane cu aer cald au ales hainele Burberry fiindca erau protejati de vant si ploaie. Unul dintre aventurierii care a fost echipat in haine marca Burberry, a fost exploratorul norvegian Roald Amundsen, primul om care a ajuns la Polul Sud in 1911.

In perioada primului razboi mondial, haina Burberry din 1895, a fost adaptata conform cerintelor ofiterilor britanici. Astfel s-a nascut trenciul care a devenit haina standard al fiecarui ofiter. Trenciului i s-au adaugat epoleti, inele de forma literei D si alte influente militaresti. Denumirea de trenci vine datorita faptului ca erau foarte rezistente fiind purtate de ofiterii care erau in transee.

Compania a estimant ca peste 500.000 de haine Burberry au fost purtate în timpul razboiului … Obiectul vestimentar creat dintr-un material solid, impermeabil ce lasa pielea sa respire-o noutate pentru acele vremuri, avea sa devina un simbol pentru casa de moda. In 1888, Burberry si-a patentat inventia.

In 1920, Burberry a inregistrat imprimeul format din carouri, format din culorile rosu, alb si negru, fiind promovat in captuseala trenciurilor. Ulterior, in 1960, imprimeul era utilizat pe esarfe, umbrele si valize.
Spre deosebire de alte case de moda, Burberry impunea un stil foarte „britanic”, elegant si luxos, care s-a bucurat de succes in special in America si pe piata asiatica, unde creatiile Burberry ajungeau sa fie vandute la preturi fabuloase. In scurt timp compania si-a deschis noi reprezentante in strainatate, totul fiind controlat de la Londra.

Angajand designeri talentati si originali, compania si-a continuat extinderea, pastrandu-si publicul tinta. In 1997 noul designer a devenit Rose Marie Bravo, care a stiut sa imbine traditia companiei cu noile tendinte, scotand pe piata modele si produse care au mentinut Burberry. Imaginea companiei a castigat enorm dupa o inspirata campanie publicitara avand-o ca personaj principal pe Kate Moss.

Astazi, Burberry isi pastreaza traditia promovand cu fiecare colectie de ceasuri un design inovator, un echilibru intre clasic si modern, imbinand calitatea cu stilul distins si binecunoscut al brandului. Burberry produce: articole de imbracaminte pentru barbati si femei, posete, esarfe, pantofi, articole din piele, ochelari, ceasuri si parfumuri. Burberry comercializeaza produsele sale la nivel international prin intermediul a peste 300 locatii.

Pentru ca am spus la inceput ca orice persoana pasionata de moda are cel putin un articol Burberry, indiferent carei categorii apartine, posetele Burberry sunt printre cele mai elegante si mai stilate accesorii din lumea fashon-ului, motiv pentru care, acum ca stim si povestea brandului, trebuie sa achizitionezi cel putin o astfel de poseta.

Be First to Comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Arata
Ascunde