Acest site foloseste cookieuri si colecteaza diverse date in scopul functionarii magazinului, precum si in scopul imbunatatirii experientei de utilizare. Va invitam sa cititi politica de confidentialitate si protectie a datelor si politica de cookieuri. Puteti in orice moment modifica preferintele de cookieuri din meniul din partea de jos a siteului. E atat de simplu!
OK

Aceste module cookie sunt necesare pentru functionarea site-ului web si nu pot fi dezactivate in sistemele noastre. Acestea sunt, de obicei, stabilite numai ca raspuns la actiunile efectuate de dvs. care reprezinta o solicitare de servicii, cum ar fi setarea preferintelor de confidentialitate, autentificarea sau completarea formularelor. Puteti seta browserul sa va blocheze sau sa va avertizeze despre aceste module cookie, dar in acest fel siteul nu va mai functiona corespunzator.

Aceste module cookie ne permit sa numaram vizitele si sursele de trafic in scopul imbunatatirii activitatea noastra si experienta ta. Ele ne ajuta sa cunoastem paginile si produsele cele mai populare si sa vedem cum se deplaseaza vizitatorii in jurul site-ului. Toate informatiile pe care le colecteaza aceste unelte sunt agregate si, prin urmare, anonime. Daca nu permiteti aceste cookie-uri, nu vom sti cand ati vizitat site-ul nostru si cum anume va putem face experienta mai placuta... :-(

Rularea campaniilor de promovare face parte de activitatea zilnica a unui magazin online, fiind insasi modalitatea prin care putem sa livram produsele noastre catre clientii nostri in conditii de eficienta, ajutandu-ne sa oferim produsele noastre acelor clienti interesati

Intrebari frecvente

 

Imi doresc o anume poseta din magazin, dar am cateva intrebari, observatii, nelamuriri cu privire la culori, livrare etc. Daca plasez comanda si nu apuc sa va comunic observatiile mele?

Toate comenzile sunt acceptate de echipa noastra si se considera comanda ferma numai dupa discutia telefonica de confirmare. Asa ca vei avea ocazia, imediat dupa plasarea comenzii, sa ii transmiti consultantului care te va suna, aspectele dorite. 

Fii linistita! Plaseaza comanda si vei fi sunata de un consultant pentru confirmare. Vei avea ocazia sa ii transmiti lucrurile dorite.

Daca nu reusim sa realizam comanda, iti vom spune acest lucru si vom anula comanda de comun acord. 

Este atat de simplu!

Daca nu imi place, pot sa trimit coletul inapoi? Care este procedura de retur?

Ne mandrim cu un numar foarte mic de retururi, datorita, printre altele, comunicarii cu fiecare clienta in parte, precum si datorita calitatii deosebite a produselor.

Daca totusi in urma primirii coletului vei considera ca nu este pana la urma ce ti-ai dorit, il poti trimite inapoi in temenul legal.

Avem si o procedura de urmarire a retururilor, care, pe scurt, este in felul urmator:

  1. Ne anunti ca doresti sa returnezi produsul comandat, pe mail sau telefonic. 
  2. Completezi formularul de retur de aici
  3. Trimiti coletul
  4. Te anuntam de primire.

Important: toate retururile se fac fara ramburs, contravaloarea coletului va fi virata in contul bancar mentionat in emailul de returnare in termenul de 10 zile lucratoare.

Am vazut o poza cu o poseta de la voi, am gasit poseta pe site dar nu pe culoarea pe care am vazut-o eu. Cum procedez?

Pe site nu fotografiem toate posetele realizate. De obicei le publicam pe mediile sociale, pe Facebook, Instagram, le trimitem pe mail. Daca ai vazut o poseta pe o piele care ti-a placut, plaseaza comanda pe site pe modelul dorit, vom discuta pielea dupa, ne spui care ti-a placut si o cautam in depozit. Daca nu mai e disponibila, iti oferim alternative prin WhatsApp, mail, Facebook, sau anulam de comun acord comanda.

Gentile sunt din piele naturala?

Absolut toate gentile si posetele sunt din piele naturala. In acest moment, pe site nu exista nici un produs din piele ecologica. 

Geanta dorita de mine este o combinatie de culori! Cum sa procedez?

Datorita faptului ca cele mai multe genti sunt realizate la comanda, pe culorile dorite de tine, sau in diverse combinatii de culori si materiale, in momentul plasarii comenzii, in pasul in care introduci detaliile de facturare am prevazut un camp unde poti sa ne specifici culorile dorite sau, si mai simplu, poti sa ne dai un telefon si vom discuta direct. Vom fi bucurosi sa te ajutam sa comanzi geanta dorita, pe culorile dorite!

Important: Pentru o urmarire corecta si usoara a comenzilor, atat de catre noi cat si de catre clienti, dupa discutia si confirmarea telefonica, te rugam sa plasezi comanda online sau asigura-te ca i-ai transmis consultantului ca doresti sa plasezi comanda ferma. In acest fel ne asiguram ca nu pierdem nici o comanda si totodata, ca avem toate datele de livrare si facturare

Sigur imi puteti realiza geanta pe culorile dorite de mine? Cum pot sa fiu sigura? Sa nu imi trimiteti cine stie ce...

Stocurile de piele pe culori variaza de la o zi la alta, in functie de stocurile de piele disponibile la cele 4 depozite partenere. Anumite culori sunt in stoc in permanenta, altele nu, de aceea, pentru solicitarile nestandard sau acolo unde culoarea lasa loc de interpretare sau acolo unde exista stoc de culoare dar pe o alta textura de piele, iti vom trimite pe mail o fotografie cu mostrele reale de piele din ziua comenzii, pentru a vedea exact nuantele de piele disponibile in atelier in acel moment. In acest mod poti vedea exact pielea cu care vom realiza geanta dorita de tine.

Comenzile plasate pe culori clare, de ex identic foto, in cazul in care pielea este pe stoc, negru, alb etc se confirma doar telefonic, nu se mai trimit fotografii, pentru ca in aceste cazuri lucrurile sunt clare.

De asemenea, daca doresti, pentru a ne ajuta, ne poti trimite chiar tu o fotografie realizata cu telefonul, cu pantofii, cureaua etc, cu care doresti sa asortezi geanta, pentru a vedea noi ce piele iti putem propune.

Ce este cu punctele bonus? Cum se folosesc?

Punctele bonus sunt puncte pe care le primiti in momentul achizitionarii unui produs de pe Alesa.ro. In acest moment, fiecare leu platit pe Alesa.ro va aduce un punct bonus. Punctele bonus se adauga in contul clientului si pot fi folosite pentru a plati o parte dintr-o viitoare comanda. Valoarea unui punct bonus, in momentul utilizarii este 0.03 lei (TVA inclus)

Exemplu de calcul: 

Achizitionati o poseta la pretul de 305 lei, cu discount de 10%, platiti efectiv 274,5 lei. Se acumuleaza in contul client 274,5 puncte bonus. 

Presupunand ca mai aveti in cont inca 274,5 lei de la o comanda anterioara, aveti in total in acest moment 549 de puncte credit care scad din valoarea urmatoarei comenzi 16.47 de lei. Felicitari!

In cat timp primesc comanda?

Gentile realizate la comanda sunt gata de obicei in 1-3 zile lucratoare. In cazul in care pielea dorita de tine nu este pe stoc sau este o perioada foarte aglomerata, termenul poate creste usor. Oricum ar fi, iti comunicam acest lucru in momentul plasarii si confirmarii comenzii, sa stii sigur cand primesti comanda.

De asemenea, in momentul in ziua in care expediem comanda(deci cu o zi inainte de a ajunge la tine), vei primi un email care te va anunta ca produsul dorit a plecat spre tine.

Gentile importate din Grecia au termen de livrare de 5-10 zile lucratoare. Aceste genti se livreaza din stoc, nu sunt genti realizate la comanda.

Prin cine livrati? Si cat costa livrarea? Stau in afara localitatii...

Toate comenzile sunt livrate prin Fan Courier. Livrarea in aria de acoperire fara costuri suplimentare Fan Courier este gratuita pentru orice comanda peste 250 de lei si costa 16 lei pentru comenzi sub 250 de lei.

In localitatile unde Fan Courier percepe costuri suplimentare de livrare, se comunica acest lucru clientei si avem doua practici:

- daca suma suplimentara este acceptata de clienta (ex. 75 de lei in loc de 16 lei intr-o comuna in afara ariei Fan Courier), livram produsul. Daca contravaloarea comenzii este mai mare de 250 de lei, oferim clientei un discount egal cu costul livrarii in aria Fan Courier, respectiv 16 lei.

Ex: Valoarea comenzii 325 lei, livrare exterioara 50 de lei, oferim discount de 16 lei, clienta achita 359 de lei.

- daca exista posibilitatea ca clienta sa ajunga la un depozit Fan Courier dintr-o localitate invecinata, livram la sediul curierului, cu mentionand faptul ca coletul va fi ridicat de catre clienta. Costul livrarii este in acest caz cel normal, respectiv 0 lei pentru comenzi peste 250 de lei si 16 lei pentru comenzi sub 250 de lei.

Important: in cazul promotiilor globale de tip Happy Hour, Happy Weekend, acolo unde se acorda discounturi unui numar mare de produse etc, nu se livreaza gratuit indiferent de suma din cauza discounturilor de promotie. 

Ce se poate modifica in cazul comandarii unei genti la comanda?

Poti alege culoarea dorita sau combinatiile de culori, asezarea bucatilor de piele in cazul in care vorbim de o geanta tip mozaic/petice, pielea dorita (normala, velur, lac, perforata). Nu se modifica dimensiunile gentii pentru ca gentile sunt realizate in baza unui sablon, unor matrite care asigura raportul estetic si functional optim si calitatea executiei.

Imi puteti realiza la comanda o geanta pe care am vazut-o intr-o revista?

Doar daca in revista respectiva era una din gentile noastre ;-) Dincolo de gluma, realizam doar gentile publicate pe site, pe matritele noastre.