Termeni si conditii

 

Accesarea acestui site de comert electronic, denumit in continuare "magazin", pentru informare, vizitare sau cumparaturi, presupune aceptarea termenilor si conditiilor stipulate in continuare. Proprietarul magazinului are dreptul de a face modificari ale acestor prevederi fara notificare. 

Proprietar si administrator al acestui magazin este firma SC ARGEBIT SOFTWARE SERVICE SRL avand urmatoarele date de identificare :CUI RO 25164718, Nr. Inregistrare la Registrul Comertului: J03/274/2009

Firma ARGEBIT SOFTWARE SERVICE SRL este si proprietarul domeniului www.alesa.ro inregistrat la RNC Tot continutul acestui site (informatii, elemente grafice, simboluri, scripturi, programe, logo-ul si sloganul magazinului) este proprietate a firmei ARGEBIT SOFTWARE SERVICE SRL si a furnizorilor sai si este aparat de legea dreptului de autor. Folosirea fara drept a oricarui element se pedepseste conform legii. 

In conformitate cu Legea Comertului Electronic nr. 365/07.06.2002 acest magazin reprezinta un "serviciu al societatii informationale". Societatea informationala este proprietarul magazinului. In consecinta, acest magazin este doar o interfata grafica ce prezinta destinatarului informatia pusa la dispozitie de un furnizor de produse si ofera in acelasi timp modalitatea tehnica de efectuare a cumparaturilor. 

Expedierea oricarei comenzi valide a unui client catre furnizor / furnizori in timpul cel mai scurt, sau daca acest lucru nu este posibil din punct de vedere tehnic, in termen de 48 ore din momentul primirii comenzii. Comenzile primite in zilele de sarbatoare sau in zilele de concediu vor fi trimise furrnizorului in prima zi lucratoare. Se considera comanda valida acea comanda care are toate informatiile cerute de formular completate corect.

Ofera cumparatorului inainte de finalizarea tranzactiei posibilitatea de a vizualiza valoarea finala a produselor si a taxelor de transport aferente. Preturile afisate sunt exprimate in RON si includ TVA.

Clientul poate face modificari in ce priveste cantitatea, adresa de livrare si are posibilitatea de a reveni asupra unor optiuni anterioare. Expedierea catre cumparator a comenzii, prin e-mail, in forma in care a fost incheiata, fara posibilitatea de a fi modificata de nimeni, in nici un fel. Accesul fiecarui cumparator la istoricul comenzilor proprii, (dupa autentificare) spre vizualizare sau printare, acestea fiind pastrate pe server timp de un an. Respectarea confidentialitatii datelor personale introduse de client. Magazinul se obliga sa nu faca publice datele personale ale clientilor sau tranzactiile efectuate. Datele personale vor fi folosite doar in scopul declarat al magazinului sau pentru informarea sau mentinerea comunicarii cu clientul. Comanda primita de la client este considerata contract si se supune prevederilor legii privind regimul juridic al contractelor la distanta. Preia si comunica celor abilitati sa rezolve orice solicitare venita de la clienti, in timpul cel mai scurt. 

Ca urmare a enuntului de la pct.3 si a legislatiei in vigoare, magazinul nu are nici o responsabilitate in ceea ce priveste:

  • enunturile ambigue, greselile de exprimare, preturile incorecte, etc. (excluzandu-le si asumandu-si-le pe cele datorate transcrierii gresite de catre operatorii magazinului), 
  • nepotrivirea intre scopul pentru care a fost cumparat un produs si functionalitatea lui, 
  • diferente intre modul in care apar imaginile produselor in magazin si produsele primite, care se refera la culoare, nuanta, accesorii si altele.
  • defectiunile, pagubele sau accidentele datorate folosirii corespunzatoare sau necorespunzatoare a produselor cumparate din acest magazin,
  • disponibilitatea in stoc a produselor afisate, acestea fiind comercializate in limita stocului. Din acest motiv este posibil ca magazinul sa nu poata onora o anumita comanda daca produsul solicitat nu mai este in stoc.
  • Intarzierile la livrare datorate furnizorului, curierului/postei sau din alte motive.deteriorarile, distrugerile, pierderile survenite pe timpul transportului pana la destinatar, care cad in sarcina transportatorului.informatiile eronate furnizate de cumparator. Acesta are posibilitatea corectarii oricand a datelor personale din contul creat in magazin.atat magazinul cat si furnizorul au dreptul de a verifica orice comanda telefonic, cerandu-i-se cumparatorului confirmarea unor date personale sau legate de comanda. Magazinul sau furnizorul isi rezerva dreptul de a refuza executarea unor comenzi, fara a motiva aceasta alegere, cu instiintarea prin e-mail a clientului.
  • Posibilitatea de a contacta virusi prin accesarea acestui magazin sau prin primirea de e-mail-uri cu caracter informativ sau promotional.neplacerile create de intreruperea accesului in magazin datorate furnizorului de servicii internet (ISP).
  • Continutul sau natura site-urilor prin link-urile carora un client ajunge in magazin. 

Returul produselor sau dreptul de renuntare unilaterala a contractului din partea consumatorului este legiferat de Ordonanta Guvernului 34/2014, din care am extras textul dintre ghilimele: 

Art. 7.(1) "Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv." "Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 14 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga: a) pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator" - intrucat au fost indeplinite prevederile din Ordonanta. 

Art. 8."In cazul exercitarii dreptului de denuntare unilaterala a contractului de catre consumator, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 14 zile de la data denuntarii contractului de catre consumator". 

Art. 9."Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel:
b) contracte de furnizare de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant;
c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate(nota magazinului: realizate pe comanda, pe combinatii de culori dorite de client), precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;
d) contracte de furnizare a inregistrarilor audio, video sau a programelor informatice, in cazul in care au fost desigilate de catre consumator"

Cumparatorul care isi exercita dreptul de denuntare unilaterala a contractului are urmatoarele obligatii: Produsele vor fi expediate cu componentele sau accesoriile primite la cumparare, in perfecta stare de functionare.Toate obiectele trebuie sa aiba aspectul identic cu cel avut la primirea lor si dupa caz, sa aiba sigiliile intacte sau sa nu prezinte urme care sa ateste operatiuni interzise de fabricant sau furnizor asupra produselor.

Valoarea obligatiilor banesti ale furnizorilor fata de clienti nu poate depasi valoarea sumelor incasate. Clientul nu poate pretinde nici un fel de daune morale sau materiale peste aceste sume.

In cazul in care produsul livrat prezinta un defect de fabricatie, consumatorul are obligatia de a notifica magazinul in forma scrisa, prin email la retur@alesa.ro sau la telefon 0770-756.707, in termen de maxim 24 de ore.

Indiferent daca clientul alege sau nu sa notifice magazinul Alesa.ro prin email sau telefon, pentru ca o solicitare de retur sa poata fi considerata valida, clientul are obligatia de a completa formularul de retur din pagina dedicata (click aici pentru formularul de retur)

Cele mai multe produse sunt realizate la comanda, pe culorile si pe modelele de piele disponibile in momentul plasarii comenzii. Magazinul nu poate afisa pe site stocul exact de piele, culori si modele de piele, stocurile modificandu-se in permanenta, anumite culori sau modele de piele fiind disponibile pentru o scurta perioada de timp. Afisarea pe site a unei fotografii este facuta cu rol de model, realizarea efectiva a unui model de geanta putandu-se face in functie de stocul efectiv de piele, acest lucru fiind confirmat clientului in momentul discutarii comenzii.

Toate comenzile plasate in site sunt confirmate telefonic, datorita conditiilor particulare de realizare pe comanda a produselor. De aceea se considera comanda acceptata, ferma, doar dupa convorbirea telefonica dintre un agent al siteului Alesa.ro si client. In cadrul discutiei, agentul confirma clientului disponibilitatea de realizare si livrare a produsului sau stabileste cu acesta culori sau materiale alternative.

Livrare

Pentru produsele existente in stoc:

In functie de transportator termenul de livrare pozte fi cuprins intre 1-3 zile incepand cu urmatoarea zi de la plasarea comenzii, pentru expedierile prin curier. Pentru produsele care se livreaza numai la comanda, termenele si conditiile de livrare vor fi afisate in magazin sau comunicate prin e-mail sau fax. Aceste termene sunt orientative, practicate in mod obisnuit si pot varia datorita unor factori cum ar fi calamitati, conditii meteo deosebite, starea infrastructurii rutiere, greve, etc.Magazinul nu are nici o responsabilitate fata de respectarea acestor termene.

Magazinul Alesa.ro ofera livrare gratuita pentru comenzile peste 250 de lei, TVA inclus in aria de livrare Fan Curier unde acesta (transportatorul) nu percepe costuri pentru kilometri exteriori. Pentru comenzile cu costuri suplimentare de livrare se va comunica clientului costul exact al livrarii in momentul confirmarii telefonice a comenzii, diferenta de cost peste 18 lei fiind suportata de catre client.

In timpul promotiilor globale, precum promotiile de tip Happy Hour, Happy Weekend etc, se anuleaza transportul gratuit indiferent de locatia destinatarului.

Magazinul functioneaza cu respectarea tuturor prevederilor legale impuse de Statul Roman. Orice tentativa de acces neautorizat, de a produce prejudicii sau frauda vor fi aduse la cunostinta autoritatilor competente. Magazinul va incerca solutionarea pe cale amiabila a oricaror conflicte aparute intre parti.

Daca acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale si rezolvarea acestora de instantele judecatoresti.Taxele de expeditie pentru fiecare colet sunt afisate in cosul de cumparaturi. Coletele vor fi expediate cu o firma de curierat rapid.

Este bine de stiut: Firma de curierat presteaza un serviciu "din usa in usa" adica preia coletul de la furnizor si il preda personal destinatarului, la adresa indicata, la orele mentionate in comanda sau stabilite de comun acord. Termenul de livrare este in mod uzual intre 24-72 ore, dar poate fi marit din cauza unor factori exteriori: conditii meteo deosebite, starea infrastructurii rutiere, greve, etc. Taxele sunt calculate in functie de tariful de expeditie / kg, valoarea sumei asigurate, valoarea sumei de rambursat. Pentru livrarile in afara localitailor acoperite de firma de curierat, destinatarul poate opta pentru:livrarea la domiciliu, cu plata catre curier a unui tarif comunicat in momentul confirmarii comenzii sau ridicarea coletului de la cel mai apropiat sediu al firmei de curierat.