Returnare produse

 

Numarul de solicitari de retur in cazul Alesa.ro este foarte mic. 

Cu toate acestea, pentru ca intelegem ca se poate crea o situatie in care produsul comandat sa nu fie exact ce v-ati dorit, sau, mai rar, sa fie defect (ceea ce se intampla extraordinar de rar datorita verificarii in detaliu a produselor livrate) dorim sa va cream o experienta cat mai placuta.

Astfel, daca doriti sa returnati o comanda, va rugam sa completati formularul de mai jos in care sa ne furnizati datele solicitate, respectiv numele si prenumele, asa cum apar pe comanda plasata, numarul de comanda pe care il regasiti in contul clientului sau numarul facturii si data, asa cum o regasiti in coletul primit, contul IBAN in care sa returnam contravaloare comenzii (in maxim 14 zile calendaristice), precum si datele de contact, respectiv telefonul si emailul.

Mentionam ca toate produsele returnate trebuie sa fie in stare identica primirii, fara urme de purtare, uzura, deteriorare de orice fel si sa fie insotite de factura primita in colet si solicitarea sa fie facuta in termenul de 14 zile calendaristice din momentul receptionarii comenzii, conform OUG 34/2014

In cazul in care doriti sa discutati direct cu un rerezentant Alesa.ro cu privire la returul produselor, puteti suna la numarul afisat pe site, respectiv 0770-756.707 intre orele 09:00 si 18:00. Daca doriti sa trimiteti un email, o puteti face la adresa retur@alesa.ro

Indiferent care este metoda aleasa pentru informare, solicitarea trebuie facuta prin completarea si trimiterea formularului de mai jos.

Important: in cazul unei reclamatii, produsele nu se pot restitui direct agentilor de livrare.

Formular de returnare produse



4           OB2      
M A    T    Q     MJI
8LO   29O   P5T      
  X    4      Y   TW3
  O         47H      

 
Alesa.ro foloseste cookie-uri proprii, precum si de la siteuri terte, pentru a furniza vizitatorilor cea mai buna experienta de navigare